کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317853 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم‌افزار NirLauncher جعبه‌ ابزار کامل برای ویندوز

NirLauncher مجموعه‌ای از بیش از ۲۰۰ ابزار رایگان و قابل حمل از شرکت NirSoft برای سیستم‌ عامل ویندوز است. این نرم‌ افزار یک رابط کاربری ساده برای پیدا کردن و راه‌ اندازی ابزارهای مورد نیاز شما ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند به دنبال چه چیزی باشید، به احتمال زیاد NirLauncher ابزاری برای آن دارد.

 

NirLauncher مجموعه‌ای از بیش از ۲۰۰ ابزار رایگان و قابل حمل از شرکت NirSoft برای سیستم‌عامل ویندوز است. این نرم‌افزار یک رابط کاربری ساده برای پیدا کردن و راه‌اندازی ابزارهای مورد نیاز شما ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند به دنبال چه چیزی باشید، به احتمال زیاد NirLauncher ابزاری برای آن دارد.  بازیابی رمز عبور: فراموش کردن رمز عبوری که در مرورگر یا ایمیل‌تان ذخیره کرده‌اید؟ ابزارهای بازیابی موجود در NirLauncher ممکن است بتوانند آن‌ها را برای شما پیدا کنند. بررسی سلامت هارد دیسک: می‌خواهید سلامت هارد دیسک خود را بررسی کنید؟ ابزارهای دیسک اطلاعات S.M.A.R.T. آن را نمایش می‌دهند (در صورتی که هارد شما از این قابلیت پشتیبانی کند) تا بتوانید خطاهای خواندن/نوشتن، دما و سایر جزئیات مفید را مشاهده کنید. رفع مشکلات سیستم: سیستم شما ناپایدار است؟ بخش ابزارهای سیستمی شامل چندین ابزار است که می‌تواند به شما در توضیح علت خرابی رایانه کمک کند. ابزارهای متنوع: دسته‌های دیگری مانند «نظارت شبکه»، «ابزارهای مرورگر وب»، «ابزارهای مرتبط با ویدیو/صوتی»، «ابزارهای Outlook/Office» و موارد دیگر نیز وجود دارد. توجه: برخی از آنتی‌ویروس‌ها ممکن است برخی از این ابزارها (مانند ابزارهای نمایش رمز عبور) را به دلیل قابلیت سوء‌استفاده به عنوان تهدید شناسایی کنند. با این حال، به گفته سازنده، این ابزارها هیچ‌گونه مشکل امنیتی ندارند.  ویژگی‌های NirLauncher:  قابل استفاده از روی فلش مموری USB بدون نیاز به نصب کاملا رایگان و بدون هیچ‌گونه نرم‌افزار جاسوسی، تبلیغاتی یا مخرب شامل انواع ابزارهای کاربردی برای استفاده روزانه از کامپیوتر، از جمله بازیابی رمز عبور، نظارت بر شبکه، مشاهده و استخراج کوکی‌ها، کش و سایر اطلاعات ذخیرされた (ذخیره‌شده در) مرورگر وب، جستجوی فایل‌ها در سیستم و موارد دیگر. راه‌اندازی آسان ابزارها، مشاهده فایل راهنما یا رفتن به وب‌سایت هر ابزار ذخیره تنظیمات هر ابزار روی فلش مموری هنگام استفاده از آن اجرای خودکار نسخه ۶۴ بیتی ابزارها در سیستم‌های ۶۴ بیتی امکان اضافه کردن بسته‌های نرم‌افزاری بیشتر به غیر از بسته اصلی NirSoft امکان ساخت فایل‌های پلاگین برای BartPE برای استفاده از ابزارهای NirSoft در یک CD بوت‌شدنی زنده‌ی ویندوز توجه: فایل زیپ دانلود شده رمزگذاری شده است. رمز عبور برای استخراج فایل‌ها nirsoft9876$ می‌باشد.

 

  1. بازیابی رمز عبور: فراموش کردن رمز عبوری که در مرورگر یا ایمیل‌ تان ذخیره کرده‌اید؟ ابزارهای بازیابی موجود در NirLauncher ممکن است بتوانند آن‌ها را برای شما پیدا کنند.
  2. بررسی سلامت هارد دیسک: می‌خواهید سلامت هارد دیسک خود را بررسی کنید؟ ابزارهای دیسک اطلاعات S.M.A.R.T. آن را نمایش می‌دهند (در صورتی که هارد شما از این قابلیت پشتیبانی کند) تا بتوانید خطاهای خواندن/نوشتن، دما و سایر جزئیات مفید را مشاهده کنید.
  3. رفع مشکلات سیستم: سیستم شما ناپایدار است؟ بخش ابزارهای سیستمی شامل چندین ابزار است که می‌تواند به شما در توضیح علت خرابی رایانه کمک کند.
  4. ابزارهای متنوع: دسته‌های دیگری مانند «نظارت شبکه»، «ابزارهای مرورگر وب»، «ابزارهای مرتبط با ویدیو/صوتی»، «ابزارهای Outlook/Office» و موارد دیگر نیز وجود دارد.

توجه: برخی از آنتی‌ ویروس‌ها ممکن است برخی از این ابزارها (مانند ابزارهای نمایش رمز عبور) را به دلیل قابلیت سوء‌استفاده به عنوان تهدید شناسایی کنند. با این حال، به گفته سازنده، این ابزارها هیچ‌گونه مشکل امنیتی ندارند.

 

ویژگی‌های NirLauncher:

  1. قابل استفاده از روی فلش مموری USB بدون نیاز به نصب
  2. کاملا رایگان و بدون هیچ‌ گونه نرم‌ افزار جاسوسی، تبلیغاتی یا مخرب
  3. شامل انواع ابزارهای کاربردی برای استفاده روزانه از کامپیوتر، از جمله بازیابی رمز عبور، نظارت بر شبکه، مشاهده و استخراج کوکی‌ها
  4. راه‌ اندازی آسان ابزارها، مشاهده فایل راهنما یا رفتن به وب‌ سایت هر ابزار
  5. ذخیره تنظیمات هر ابزار روی فلش مموری هنگام استفاده از آن
  6. اجرای خودکار نسخه ۶۴ بیتی ابزارها در سیستم‌های ۶۴ بیتی
  7. امکان اضافه کردن بسته‌های نرم‌ افزاری بیشتر به غیر از بسته اصلی NirSoft
  8. امکان ساخت فایل‌های پلاگین برای BartPE برای استفاده از ابزارهای NirSoft در یک CD بوت‌ شدنی زنده‌ی ویندوز

 

دانلود نرم‌ افزار NirLauncher 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50330 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/28 تعداد مشاهده: 784
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر